jeep boek ranthambore

• d

hoi,

weet iemand hoe je uit nederland een jeep kan boeken bij ranthambore. Ik heb gelezen dat je vanaf 30 dagen van te voren een jeep kan boeken bij project tiger office. Maar ik ben pas op het laatste moment daar en de plaatsen schijnen beperkt te zijn. En weet iemand of je de plaatsen op een cantor wel op het laatste moment kan boeken of dat die ook vol zijn. O ja, ik heb ook nog geen hotel want ik regel dat nog niet van te voren. Dus ik kan ook het hotel niet vragen om plaatsen te boeken.

Groetjes

Debby

• erik

Ik heb het nog niet meegemaakt dat de cantors allemaal vol zitten, dat zal het probleem niet zijn. Jeeps heb ik zelfs nooit gezien, die gaan denk ik vanuit de duurste hotels. Maar ja, ik zat afgelopen jaar ook in een duur hotel en daar reden ook alleen die trucks, die ook nog mensen oppikten bij een nog veel duurder hotel.

Het kan best zo zijn dat je ‘s middags aan komt en ’s avonds niet mee mee kunt, de volgende dag zou het gewoon moeten lukken.

• Albert

Aan jeeps is een maximum gesteld. En dat heeft niet met de prijs van het hotel te maken. Je moet deze zelf boeken. Maar zelfs al heb je een jeep geboekt, dan moet je nog vaak op je strepen staan om deze te krijgen. Je hebt namelijk meer vrijheid. Het is mij gebeurd dat iemand anders meer betaalde. Dus weg jeep.

Overigens vol is vol en dat geld ook voor een Canter

• d

zoiets had ik al begrepen. Maar hoe boek je een jeep vanuit nederland? Moet de project tiger office bellen?

Groetjes

Debby

• Albert

Je zou de volgende sites kunnen proberen.

www.ranthambhor.com en www.ranthambhore-tiger.com

Lukt dat niet dan heb ik misschien nog wel wat anders.

• erik

Via de site van de RTDC moet het kunnen, alleen doet de link het nu niet bij mij.

http://www.rtdc.in/ Rechts zit het knopje, maar daarna gebeurt er hier niets.

• d

het is gelukt! Ik had ook nog eens de laatste plaatsen dus hardstikke bedankt.

groetjes

d