Hotel India

• Jetje Neutkens

Hoi,

Ik vlieg vrijdag 14 december via Delhi naar Kathmandu. Nu heb ik een vluchtweizing doorgekregen en dit betekend dat ik om 13:00 op Delhi aankom en pas de volgende ochtend vroeg naar Kathmandu vlieg.

Heeft iemand een idee hoe het daar is geregeld met een hotel? Is er een (niet al te duur) hotel bij het Delhi airport in de buurt?

Ik hoop op snelle reacties!?

Groetjes,

Jetje Neutkens

• Anita

Jetje, dit hotel kost 1912 roepees incl. tax en zit 5 km van de luchthaven (zie onderwerp op deze zelfde pagina).

www.indiamart.com/hotelstar/

Je hebt ook tijd om naar de stad te gaan, waar je een nette kamer kunt krijgen voor 495 roepees.

Er zijn prepaid taxi's op de luchthaven, gebruik even de zoekfunctie op deze pagina.

• erik

Met zoveel wachttijd zou ik ook de stad in gaan, zonde van je dagje Delhi om dan alleen maar in je hotel te gaan zitten.

http://www.xs4all.nl/~devarosa/hotels.htm

Moet je trouwens wel een transit visum hebben, anders kom je India niet in.

• tseard

Ik weet niet hoe lang je moet wachten.

Op het vliegveld zijn ook stoelen te huur.

Bij de vertrekhal op de bovenste verdieping.

Dus boven de aankomsthal.

vr gr Tseard

• Ineke M

Ik weet niet hoe het nu is, maar in oktober was het vliegveld nog een behoorlijke puinhoop met alle verbouwingen. Of het nou zo leuk is om daar uren in te zitten….?? Ik zou Delhi in gaan!

Ineke

• erik

Ook zonder verbouwing vind ik Delhi Airport al een van de meest deprimerende vliegvelden om rond te moeten hangen. Hoe minder tijd je daar door moet brengen, hoe beter.