Hotel bij luchthaven Delhi

• Anita

Hoi Rob,

Het hotel zit 5 km van de luchthaven (niet 1 km) en de prijs is 1912 Roepees. Ze hebben mij geïnformeerd. Evt. kun je je gegevens aanpassen.

• Ineke M

Hmm, 5 km????? dan zijn het vast ultra korte kilometers…met de auto waren we er in 5 min.

Ineke

• Rob

Voor backpackers is het zelfs wel lopend te doen.

Rob

• Rob

Anita,

Ik kan de ervaringen van andere mensen niet aanpassen, alleen maar door geven.

Of ze kloppen weet ik ook niet.

Rob

• Anita

Ik wilde je doorgeven wat het hotel mij aangaf, ervan uitgaand dat zij weten waar ze het over hebben. Ik zei nog dat ik gehoord had dat het 1 km was, toen zij vertelden dat het 5 km was, maar zij bevestigden dringend dat het 5 km was.

• PeterB

Welke afstand bedoelen ze : vanaf de international terminal of de domestic terminal.

Daar zit geloof ik wel een 5 km tussen

• Rob

Ja PeterB,

Of het nu 1 of 5 kilometer is, iedereen heeft gelijk.

Het ligt aan je referentiepoint vanaf waar je meet.

Rob

• KeesS

Tja Rob, of het lopend te doen is voor een backpacker weet ik niet. Meestal kom je toch midden in de nacht aan en moet je allerlei wegen oversteken etc.. Overigens, als je je laat ophalen door het hotel, ze staan keurig klaar, rijdt hij het laatste stuk regelrecht tegen het verkeer in, anders wordt denk ik de afstand te groot vanwege de omweg. Misschien is dat het verschil tussen de 1 of 5 km. :d