Hotel bij luchthaven Delhi

• Anita

Kan iemand een redelijk hotel in de buurt van de luchthaven aanraden? Naar mijn idee zijn de meeste erg duur (die ik op internet kan vinden).

Echter ik hoef dan niet naar de stad heen en terug te reizen, want ik kom in de nacht aan en de volgende dag gaat mijn binnenlandse vlucht al. Ik wil wel van tevoren weten waar ik heenga, aangezien reisgenoot uren later komt met een andere vlucht.

• Ineke M

In oktober hebben wij in het Star Hotel overnacht (zie site van Rob). De prijs weet ik niet meer, maar weet wel dat het in verhouding tot de andere hotels bij het vliegveld een stuk goedkoper was. Goed hotel voor als je de volgende dag verder wil en nog geen 10 min. van het vliegveld.

Ineke

• erik

http://www.indiamart.com/hotelstar/

deze valt wel mee in prijs, iets meer dan 30 euro.

• erik

jij was eerst :)

• Ineke M

….maar jij hebt de site erbij!

• erik

daarom was ik later, ik moest die site nog opzoeken :)

• Anita

Hoi Erik en Ineke,

Bedankt voor de tip, maar ik kom op 43 euro heb de prijzen berekend, eenvoudigste kamer 1700 + 300 voor 2e persoon en dan al die tax eroverheen.

Heb jij een andere berekening?

Groet,

Anita

• erik

Ik kom met de tax uit op 34 (tax was ik gisteren vergeten). 1799 voor de kamer, 10% en 12,5 % tax erbovenop.

Meestal is de prijs voor een double voor 2 personen en betaal je extra indien er een derde persoon op de kamer gaat liggen. Is hier niet helemaal duidelijk.

Als jij gelijk hebt zit je inderdaad boven de 40 euro.

• Rob

“Hotel Star is een heel acceptabele oplossing als je dichtbij het vliegveld wilt overnachten. De kamers zijn redelijk schoon, zo ook het sanitair. Voor 1800 rupi heb je een kamer met fan, douche en toilet. Wel bij reservering vermelden dat je aan de rustige kant wilt slapen. De pick up vanaf het vliegveld was in orde, 300 rupi en je hoeft niet vooruit te betalen.”

Anita,

Bovenstaand heb ik net te horen gekregen van mensen die daar onlangs (november) gelogeerd hebben. Had ik ook heel bewust om gevraagd.

In dat rijtje zijn ook wel andere hotels, maar daar kan ik zelf niets over te zeggen.

300 rupee voor een airport pick up voor een 1 kilometerritje komt op mij wat duur over, maar ja, wat wil je in de middle of the night in Delhi.

Rob

http://www.xs4all.nl/~devarosa/hotels.htm

• Anita

Hoi Rob,

Is die kamer van 1800 roepie een 2 persoons kamer? Op hun website staan nl. andere prijzen aangegeven, zeker als je al die luxury tax erbij optelt. Het hotel ziet er overigens hetzelfde uit als waar ik in PaharGanj 400 roepies voor betaal. Denk jij dat je wat langer dan tot 12.00 uur op de kamer mag blijven? Aangezien de vlucht van mijn reisgenoot arriveert om 5.00 uur? We gaan dan de volgende middag 16.50 uur door naar Kolkata, vandaar mijn zoektocht.

Het probleem is dat het hotel niet reageert op mijn mail, dus dan is communicatie wat lastig.

En 300 roepie voor een pickup zet ook geen zoden aan de dijk, voor dat geld zit je zo ongeveer ook in de stad, ook al is het midden in de nacht. Ik had gedacht: streep de reiskosten en reistijd weg, dan is een duurder hotel (bij luchthaven) wel te doen.