vluchten varanasi-kathmandu-delhi

• Dennis

Hallo allemaal,

ik ga eind januari een maand naar india en nepal. om tijd te besparen wil ik vliegen van varanasi naar kathmandu en van katmandu naar delhi.

omdat vluchten vaak vol zitten in deze periode wil ik deze vluchten vooraf regelen. ik zit vrij strak in een schema en wil niet in india dagelijks uren in kantoortjes van luchtvaartmaatschappijen en busbedrijven rondhangen.

nu blijkt sinds enkele dagen dat het niet meer mogelijk is om deze vluchten online te boeken. zowel op de sites als bij boekingswebsites. zelfs op de site jetlite.com is de vlucht verwijderd en op jetairways en indian airlines kan je niet meer naar kathmandu boeken.

kan iemand me tips geven hoe ik toch betaabaar aan tickets kan komen zonder het risio te lopen dat ik in india kom en de vluchten dan wel vol zijn, dan wel onwijs duur.

iemand ervaring met de vlucht varanasi - kathmandu? en aan welke prijzen moet ik denken?

hoop dat jullie me kunnen helpen!

Bedankt

Dennis

• erik

Probeer het eens bij een reisbuireau als Erco reizen, die hebben een kantoor in Delhi die wellicht meer wegen hebben om kaartjes te krijgen dan wij hier van achter de pc.