Finair

• R

Wij hebben de reacties over AL ITALIA gelezen. Wij zijn ook benieuwd naar de ervaringen met andere luchtvaartmaatschappijen vooral Finair maar KLM mag ook.

Graag uw reactie

Met vriendelijke groet,

R

• erik

Afgezien van vertraging bij terugkeer uit Delhi (maar in Amsterdam ging er een toestel stuk, dat kan altijd gebeuren) heb ik geen enkele slechte ervaring met KLM, wel goede. Qatar is prima. Qatar-Londen met 30 man in een vliegtuig, 4 stoelen pp, films naar keuze op je tv-tje, dan ben je thuis voor je het weet.

Gulfair is ook wel goed, al hebben die voor een persoonlijk record gezorgd door me in iets meer dan 60 uur van Kathmandu naar huis te brengen.

In het keukentje van de stewardessen kreeg ik hapjs uit de eerste klas (zalm, garnalen) en whiskey in mijn glas tot ik Ho zei. Na een waardeloze reis was dat heerlijk wegzakken in mijn stoel!

• Gabrielle

Hallo R,

Vliegen met Finnair is ons uitstekend bevallen! Wij zijn vorige week zondag teruggekomen uit Delhi met Finnair via Helsinki. Prima service, eten is bovengemiddeld lekker voor vliegtuigvoer. Waar voor je geld.

• Ineke

Wij zijn in oktober met Finnair via Helsinki naar Delhi gevlogen. Het is ons prima bevallen. Prima toestellen, goede service.

Onze ervaring met KLM North West is minder. De prijzen veel hoger. Service stukken minder en de houding van het personeel is on aangenaam ze vinden zichzelf behoorlijk populair. Echt Amerikaans.

We hebben met diverse maatschappijen gevlogen, maar Finnair is tot nu toe, voor ons, de beste.