Taxi met chauffeur

  • R

    Vroeger ging ik zeker 2 keer per jaar naar India maar de afgelopen 2 jaar ben ik niet geweest.

    Wij maken nu plannen om volgend jaar zeker met 7 mensen waarvan 2 kinderen van 3 en 4 jaar voor 5 weken naar India te reizen.

    Op mijn laatste reis had ik een EQUALIS (let niet op mijn schrijffout) voorzien van aircondition met chauffeur en ik betaalde 7 roepies per gereden kilometer.

    Kan iemand mij vertellen wat de prijs nu kan zijn en is een EQUALLIS groot genoeg voor 7 mensen of moet ik aan iets groots nemen en wat kost dit per gereden kilometer.

    Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking

    Met vriendelijke groet,

    R

  • erik

    http://www.car-taxi-hire-india.com/taxi-tariff-mid-size-car-india.htm

    Volgens hun website passen er 8 mensen met bagage in.

  • Khan

    Even uit mijn hoofd gezegd is de opstelling:

    1 1 chauffeur

    1 1 1

    1 1 1

    bagageruim (waar evt. nog ruimte is om mensen te herbergen)

    is inderdaad 8.

    Maar als je een beetje omvangrijk bent, of lange benen heb is alleen naast de chauffeur zitten ook prettig.

    ;-)

  • R

    Bedankt voor de informatie.

    En Khan als jij dezelfde Khan bent vanwie ik in 2002 en 2003 veel informatie heb gekregen over de aanvraag van Paspoort in India, Mvv visum ect, dan nogmaals mijn hartelijk dank voor de informatie destijds.

    Mijn schoondochter voor wie ik al deze informatie destijds nodig had, heeft inmiddels 2 kinderen en is van het jaar genaturaliseerd.

    vr.gr.

    Bis

  • Khan

    Inderdaad (ik zit al lang op dit forum), ik ben dezelfde.

    Ik ben blij om te horen dat het allemaal goed is gekomen (en zo'n Nederlands paspoort is zeer handig!).

    Veel plezier bij je volgende reis in India!