Onderdak Kerala

  • Rob S

    Hallo begin januari reis ik af voor een maand naar Zuid India. Nou kom ik qua hotels en guesthouses niet veel tegen op internet over de plaatsen Varkala en Cochin.

    Wie weet nog een (liefst budget) mooi adresje in Varkala en Cochin om te overnachten. Mag ook eventueel bij mensen thuis, wat ik eigenlijk nog prefereer.

    Tevens wil ik daar ook naar een natuurreservaat. Naar welke kan ik het beste gaan qua rust, want ik heb gelezen dat het Periyar Wildlife vrij rumoerig kan zijn.

    Alvast bedankt voor de info

    Groeten

    Rob S

  • kiela

    Als je homestays intikt op google + Kerala, of de naam van de stad waar je wil verblijven, krijg je heel wat info. Wij vertrekken binnen een aantal weken naar Kerala en hebben zo veel info gevonden + geboekt.

    Goede reis, Kiela

  • Sisa

    Dag Rob

    Wij (met 2 kinderen) verbleven in april '07 in Fort Kochi in Saj Home Stay:

    http://www.sajhome.com/ bij een vriendelijke man en zijn familie

    en in Allepey (Allaphuzza) in Ashtamudi Home Stay, waar ze je proberen te dienen op allerhande manieren, je mag er zelf koken als je wil, de computer gebruiken, dranken gekoeld in de ijskast, er zijn scooters waarmee ze je overal naartoe brengen…gewoon een service van heel fijne mensen.

    Groetjes

    Sisa

  • annet

    In Cochin hebben wij geslapen in Princess Inn in Princessstreet (hartje Cochin)

    leuk hotelletje (zg “Holland's”huis)

    Ook The Ark is leuk (dit is een homestay) Pattalam Road house nr 1 Near st. Antony's shrine, Pearl Villa dit is ook een home stay :chirattapalam Road

    Varkala hebben wij gespapen in Kerala Bamboo house en daarna in Preeth resort

    In Varkala zowel als in Cochin zijn zoveel mogelijkheden om te slapen, mensen willen je zo van de straat plukken naar hun homestay. Periyar is mooi maar inderdaad ontzetten druk. Ontzettend veel indiers die daar een dagje naar toe gaan. Het bemachtigen van een kaartje levert bijna een gevecht op toen wij er waren moest de politie eraan te pas komen !