Beste mensen,
Mijn man en ik gaan binnenkort een 13 dagen naar New Dehli, We zoeken een leuk hotelletje van ongeveer 15 euro. Welke raden jullie aan?? En wat is ongeveer de temparatuur eind dec.?? Winterjas mee??
Alvast bedankt!!!
Een fleece lijkt me inderdaad de beste aanrader, regen heb je er niet in die tijd. Maar ik kan me herinneren, dat ik vorig jaar van 21 op 22 december ‘s nachts in Delhi arriveerde. Het was toen mistig en hartstikke koud, zo’n 12 graden. Meestal ligt de temperatuur overdag rond begin 20 graden, maar het kan dus kouder zijn. Desnoods doe je onder je fleece twee t-shirts aan. En je kunt altijd ook nog iets kopen, in Delhi is alles te koop.
Een vriendin van me zat vorig jaar in december in Rajasthan en die had het ‘s nachts hartstikke koud. Daar kan het in de winter ’s nachts kouder zijn dan in Delhi. Ikzelf heb weleens in een tent geslapen in Jaisalmer in november met zo'n kamelentocht. 's Nachts was het echt koud, maar overdag was het heerlijk, een graadje of 30. Het is toch woestijn en daar kunnen de dag- en nachttemperaturen behoorlijk verschillen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?