Visum voor India voortaan via Indian Visa Service

• Sundri

De website zegt dit: (dus het kan in 1 dag)

♦ Opening Hours 09.00-12.30 and 13.30-18.00

Visa applications delivered at our counter between 09.00-11.30 will be ready for collection between 16.30-17.30. Only for Dutch passports - tourist and business visa. Issuing visa on the same day at the discretion of the Embassy. Same applies for other Nationalities and other types of visas. Applications received after 11.30 will be ready for collection next working day between 16.30-17.30

• erik

Ah, kijk eens aan. Zo ver had ik niet gelezen, ik had momenteel toch al geen Indiase plannen. Eerst maar eens naar Turkije volgend jaar.

Het is dus eigenlijk vooral een nieuw, en beetje duurder, loketje.

• arno en erna

Ben ik effe blij afgelopen woensdag 3 visums aangevragen en gisteren(maandag) al in huis en € 45 uitgespaard!!! das mooi toch.

• John

Dag allemaal.

Zoals u het beschrijft gaat het gelukkig niet. Indienen tot 11.30 uur en s'middags weer ophalen na 16.30, maar je kan er ook voor kiezen alles per post te doen. bespaart je vrije tijd en reiskosten.

groeten

John

Indian Visa Service

• sjaakie

Maar gaat het dan nog wel volgens het zelfde eeuwig durende systeem?

Ik bedoel, om 10:00 binnen komen nr 100 hebben, en dan wachten wachten, +/- 2- 2,5 uur, en dan om 15:30 weer een uur wachten.

Nu kan je in iedergeval al om 09:00 beginnen met wachten.

En hebben ze dan nog wel de zelfde altijd zeer vrolijk kijkende medewerkers in dienst?

• sander

ik heb op 1 november via visumburo 3 business visa en 1 tourist visa geregeld. Dat kan in principe prima op 1 dag, sochtends brengen, smiddags halen. Sterker nog, volstrekt geen wachtrijen en prima klantgerichte hulp van de baliemedewerkers daar met het superprecies invullen van de formulieren. Dat gaat prima.

Wat blijft is de onvoorspelbare reactie van de ambassade. Voor de business visa konden we terugkomen op de ambassade voor een interview. oftewel een kruisverhoor van drie keer drie kwartier. Hier lijkt toch sprake van een zekere willekeur, want we hebben nu alle drie andere visa (1 maand, 3 maand, half jaar). Meneer Singh van de ambassade hanteert voor het verstrekken van visa in ieder geval niet erg heldere criteria…..

• sander

ik heb op 1 november via visumburo 3 business visa en 1 tourist visa geregeld. Dat kan in principe prima op 1 dag, sochtends brengen, smiddags halen. Sterker nog, volstrekt geen wachtrijen en prima klantgerichte hulp van de baliemedewerkers daar met het superprecies invullen van de formulieren. Dat gaat prima.

Wat blijft is de onvoorspelbare reactie van de ambassade. Voor de business visa konden we terugkomen op de ambassade voor een interview. oftewel een kruisverhoor van drie keer drie kwartier. Hier lijkt toch sprake van een zekere willekeur, want we hebben nu alle drie andere visa (1 maand, 3 maand, half jaar). Meneer Singh van de ambassade hanteert voor het verstrekken van visa in ieder geval niet erg heldere criteria…..

• sander

• sander

excuus, ik krijg foutmeldingen maar bericht is blijkbaar wel geplaatst….drie keer dus. Sorry.

• IndiaMike

Dit is zwaar hufterig zeg….:o

Wel ja zonder inlooptijd 1 November 2007….ala Indiase manier zeker!

Had ik het wel in Oktober gehaald!!!

En dat terwijl je al maanden op zaken voorbereid…

Waardeloos!