vrijwilligerswerk nogmaals

• Josine

Ja het is Auroville , ligt op 8 km. op afstand van Pondicherry , het verblijf

waar Camille en het guesthouse ligt is vlak bij het strand , even de straat over en je bent er.Je hebt er internet , goedkope restaurantjes , de bushalte aan de deur.

Als je wil komen ze je afhalen op de vlieghaven van Madras ( tegen betaling )

Staat allemaal vermeld op de website.

Geen extra kosten , alleen de bus naar je werk voor enkele rupi's.

Bij Camille zijn ze zeer gastvrij , lees de reisverhalen op de website , dan kan je

ook de foto's bekijken van het guesthouse waar je kan verblijven.

Er komen vele leerlingen van de pabo school in Nederl. om er stage te lopen.

Cuddalore ligt een 60 km van Ourivolle , daar is het hoofdkantoor van de organisatie.

Josine

• Theo

Vlakbij, tam, lopend of op de fiets.

(Nepal, mountainbike :) )

• tam

superbedankt voor jullie berichten mensen! :-)

geloof dat 't project van camille in auroville helemaal is wat ik zoek!

had camille al eerder gemailed maar zal 'm nogmaals contacten

oh~en theo ben niet echt een stadmens dus marathalli is denk niets voor mij

maar waar ligt killpennathur (tamil nadu) precies?

ben 'r nog niet helemaal uit maar misschien wil ik beide projecten bezoeken….

~en hoe zit 't met malaria-muggen in auroville & killpennathur in periode dec-febr ?

net zo erg als in hampi :-( ?

• Rob

Tam,

Ik houdt mij meestal een beetje op de achtergrond als het over Theo zijn projecten / website gaat.

Maar het lijkt mij wel een goed idee om op zijn website plattegrondjes op te nemen. Reacties en aanvullingen zijn altijd meer dan welkom.

Rob

http://home.planet.nl/~kiewi181/start.htm

• marian

En Tam, ben je nog in Auroville geweest? Zo ja, dan ben ik heeel nieuwsgierig naar je ervaringen…..