weet iemaand hoe ik kleding kan importeren uit india of laten maken in india het gaat om heren overhemden etc wel grote maten
mischien zijn er mensen die al met india zaken doen die mij verder op weg kan helpen. vr.gr
Hallo Ellis,
Zelf importeer ik o.a. zijden kleding uit India. Ik ben er mee begonnen nadat ik al regelmatig in India was geweest, dus de contacten had ik al. Momenteel ga ik zo'n 2 keer per jaar naar India om nieuwe modellen uit te zoeken, sari's uit te zoeken, contact te houden en de fabriek te bezoeken (o.a. om zeker te weten dat de arbeidsomstandigheden reëel zijn en er geen kleine kinderen werken). Tussentijds bestel ik telefonisch en bevestig dat per mail.
Over het algemeen loopt dat goed. Je moet even leren dat als zij zeggen dat het over 2 weken klaar is er 4 weken bedoelt wordt en niet alle koeriersbedrijven werken even snel. Dat is niet alleen in india zo. Mijn laatste zending heeft er b.v. toen het al in Nederland was nog een week over gedaan.
Jij wilt overhemden importeren. Ik neem aan van katoen en daar heb ik geen goede contacten in. Ik laat wel eens iets van katoen maken, maar dan gaat het om enkele stuks en jij zoekt waarschijnlijk een fabriek. Als je een goed model hebt dan kan het makkelijk in India gemaakt worden. De maat maakt niet uit.
Ik kan kijken of ik nog een adres van een agent in Delhi heb, maar dan moet je even tot volgende week wachten.
Gr., Ineke
Beste Ineke
Ik ben erg blij met je reactie ik hoop dat je mij op weg kan helpen
wat ik wil is voorlopig alleen in overhemden 3 x t/m 8 x maar nog
kleinschalig en als het moet wil ik ook nog voor modellen zorgen zodat het
zo nagemaakt kan worden
Het hoeft niet perse 100% katoen te zijn want er zijn ook leuke overhemden
die niet 100% katoen zijn.
Misschien is het nog makkelijk als u mij even belt of dat ik even kan bellen
dat praat makkelijker ik hoop dat je het niet
te lastig vindt.
Vr.Ge Ellis tel: 06-43209303
Nou ja, dat is een voordeel van het nieuwe systeem,…je ziet in ieder geval de reacties op oude topics. Ik zie 2 van vorig jaar die ik nooit gezien heb. Sorry Sophie en Debbie!
Destijds heb ik voor Ellis katoenen kleding laten maken in india. Ben er mee gestopt, omdat het voor mij niet te doen is. Heb ik ook meer tijd voor nodig. Daarbij ‘zit’ ik, wat kleding betreft, vooral in de zijden kleding van gerecyclede sari's, een beetje lycra, maar niet in katoen.
Mijn eigen contactadressen geef ik niet, omdat ik een groothandel heb met alleenrecht voor Nederland. Aan de andere kant zit in India op iedere hoek van de straat wel een winkel die ook een eigen fabriek heeft. Als je niet ver wilt; in Delhi zitten er verschillende.
succes,
Ineke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?