foto,s oploaden online visum aanvraag.

  • jess

    Hallo,

    Weet iemand of het verplicht is om de foto bij het online aanvraagformulier te uploaden?

    dit lukt me namelijk niet. en er staat in kleine letters bijgeschreven dat je het mag over slaan en na de volgende pagina mag.

    niet dat ik in amsterdam ben en dat ik weer terug moet!

    vind het allemaal toch best heel lastig dit.

    wie kan me aub uit de brand helpen?

    met vriendelijke groet,

    jess

  • KeesS

    Jess, het enige wat je moet up loaden is het online visum aanvraagformulier.

    Wel een kopie maken, daarop is ruimte om een foto op te plakken en 1 los met een paperclip. Dit meenemen naar je afspraak met de andere formulieren. Wel bijtijds een afspraak maken want het kan wel vlug vollopen. de afspraak kun je pas maken als je het online aanvraag formulier hebt ge upload. Advies: check je online aanvraagformulier goed want een verschrijving/vergissing zit in een klein hoekje.

  • jess

    Hoi kees.

    dank je wel! Nu is het veel duidelijker. Zal ervoor zorgen dat we alles goed checken.

    Weet jij ook of ze de paspoorten en visums na je op kunnen sturen

    of moet je die persoonlijk op komen halen? We wonen in Gelderland is anders zo.n gedoe om

    Twee keer op en neer te moeten.

  • KeesS

    Woon zelf in Arnhem en ben dinsdag in Rotterdam geweest. Je kunt je paspoort zelf ophalen maar ik heb het terug laten sturen. Vandaag ontvangen per koerier.

  • jess

    Dat is super goed nieuws. Scheelt weer.

    en snel ook! Thanks