Auto met chauffeur in New Delhi en Punjab

  • R

    Beste mensen.

    Al dagen probeer ik te reageren maar het lukt mij niet door de code. als ik de code invul dan pakt het niet.

    Mijn vraag:

    Ik reis naar New Delhi met 8 mensen.

    Vroeger huurde ik bij een bekende garage altijd een TOYOTA INNOVA. Hij heeft geen grotere auto's dus geen 8 zitter.

    Ik betaalde vroeger 200 km x tarief per km + chauffeurskosten 200-250 roepies per dag + tolkosten (buiten delhi).

    Als er op een dag geen 200 km was gereden kon ik op een ander ander meer rijden.

    Het aantal dagen dat ik de auto had gehuurd x 200 km per dag was de uitgangspunt voor de berekening.

    Als ik meer had gereden dan moest ik bijbetalen. Als er minder was gereden kreeg ik niets terug.

    De benzine/dieselkosten waren voor de rekening van de garage. In delhi betaalde in een vastbedrag per dag.

    Deze garage heeft geen 8 zitter.

    Wie kan mij informatie verstrekken wat ik starks moet betalen voor een 8 zitter.

    - In delhi

    - delhi-jaipur en vv

    - delhi-punjab en vv

    Ik heb de auto voor 4 weken nodig.

    groetjs.

    R

    Groetjes.

    R

  • Ineke M

    Ehhe….wellicht degene bij wie je de auto of het busje met chauffeur huurt?????

    Hoeveel mensen denk je dat er op het forum zitten die een achtpersoonsbus huren. En dan nog verschillen de voorwaarden per organisatie (ik heb altijd nog incl. chauffeur betaald, of bedoel je de tip?) en is alles behoorlijk duurder geworden. Dus heb je er niets aan als iemand ervaring heeft in een ander gedeelte van India, of in 2007 of zo.

    Zoek gewoon een achtspersoons bus, geniet van de reis.

    Ineke

  • erik

    Zoiets?

    http://www.indiarentacar.com/luxury_tempo_traveller_rent_in_india_for_delhi_agra_fatehpursikri_bharatpur_jaipur_tours.php

  • R

    Beste mensen,

    Bedankt voor de wijze woorden en de site waarop ik e.e.a kan raadplegen.

    Jullie advies zal ik zeker opvolgen.

    Mvg

    R