vliegtickets

  • Elza

    Wat zijn op dit moment goedkope vliegtuigmaatschappijen/ boekingssites voor tickets naar Dehli? (liefst directe vluchten)

  • kees m

    www.amanreizen.nl

    te Rotterdam

    Boek hier al jaren

    Rechtstreeks met Jet airlines vanaf Brussel

    gries Kees M

  • erik

    Je hebt een overzichtslijstje http://www.snakewool.nl/vergelijk/vliegtickets.htm

    maar daar staan bv www.chaser.nl en www.skyscanner.nl niet op, die goedkopere vluchten weet te vinden wanneer ik op Delhi ga zoeken,

    En verder: veel zoeken en op de goede dag boeken (op dinsdag boek je goedkoper). Dat kwam ik gisteren toevallig tegen. http://www.rtlnieuws.nl/editienl/vliegtickets-op-dinsdag-het-goedkoopst.

    En hou de reisorganisaties in de gaten en abonneer je op nieuwsbrieven. gisteren kreeg ik een aanbieding van Kras, 10 dagen Bali, hotel met ontbijt erbij, 675 euro. Een ticket is al duurder!

  • KeesS

    Inderdaad veel zoeken en vergelijken, gaat wel wat tijd inzitten. Soms lijkt het net een tombola het boeken van een vliegticket. Maar als je goed uitkijkt kun je best wel geluk hebben. Vluchten met een overstap zijn veelal goedkoper, Finn Air laatst 499euro/AMS/Delhi. Vaak kan het via Duitsland ook goedkoper zijn, maar dan hangt het er weer vanaf waar je woont. Er wordt nu ook vanaf Rotterdam gevlogen( via Frankfurt/München).

  • Kees M

    Waarom zo moeilijk ????

    Gewoon Aman reizen in Rotterdam bellen en je krijgt betere prijzen, dan op welke moeilijke site

    dan ook !!! Dus waarom zo lang zoeken

    Krijg hiervoor echt geen bonus pof korting

    gries Kees M

  • erik

    Ik vind op andere sites goedkopere tickets dan bij Aman, vandaar dat wat extra zoeken nuttig kan zijn.

  • Ineke M

    Ik heb eind juni een ticket via Antwerpen van de KLM voor € 395,-……..!!!! A'dam-Delhi was op dat moment € 720,- ….voor dezelfde vlucht.

    Goed en lang van te voren zoeken helpt vaak en de KLM is via Antwerpen soms goedkoper. Je gaat dan heen met de Thalys van Antwerpen naar Schiphol. Op de terugweg is Schiphol het eindpunt. Als je wilt kun je weer met de Thalys terug naar Antwerpen. Misschien handig als je in het zuiden woont.

    Heb al die goedkope sites geprobeerd en ben vaak toch goedkoper uit via de maatschappijen zelf. Werkt alleen niet als je kort van de voren moet boeken.

    Goede en goedkope airlines zijn voor mij; KLM, Turquish Airlines, Emiraten en Finnair.

    Succes,

    Ineke

  • paageldiwana@hotmail.com

    Hoi Hoi

    Ik reis al een paar jaar elk jaar naar Delhi en of Mumbai. Nog niet erder heb ik meer hoeven te betalen dan € 520,-

    Nu gaan we weer naar Mumbai 30-11-2014 vliegen we. voor maar € 460.-

    Wij vliegen via Jetairwais en boeken bij Erco reizen. A'dam R'da, en Denhaag

    Give it a try!

  • Erik de Ruijter

    Klopt, maar wel vanaf Brussel. Dus je moet nog vervoer huis van/naar Brussel erbij rekenen.

    Vrijwel diezelfde tijd heb ik net geboekt Brussel-Mumbai voor 390 euro met Qatar.

    Sukses,

    -Erik> &

  • paageldiwana@hotmail.com

    Ook dat klopt, vervoer van en naar Brussel. Maar dat moet ook van en naar Schiphol!!

    Wij wonen in Helmond, dus naar A'dam of Brussel beiden ca. 1.5 uur reizen met de auto.Bij komend voordeel met Jet is dat je al lekker Indiaas eten krijgt in de vlietuig, hihih.

    En natuurlijk de vele keuzen in bollywood films.

    Maar € 390.- dat is wel super goedkoop.