auto met chauffeur zuid india

  • karin

    gezocht een betrouwbare auto met Engels sprekende chauffeur vanaf Madurai/Bangalore of Cochi. Graag een organisatie die alleen een auto met chauffeur ter beschikking stelt!!! We stellen dan vervolgens zelf de reis samen!

  • froukje

    Hallo Karin,

    Je mag me wel mailen,dan ga ik kijken.

  • johan1

    Ik weet ook wel een betrouwbaar iemand je kunt mij ook mailen ben zelf nu in trivandrum

  • Mart Daanen

    Hallo Johan

    Wij willen van Chennai naar Goa reizen in ongeveer 3 weken en zouden daarbij gebruiken van een auto met chauffeur hoe regelen we dat en wat kost zoiets ongeveer?

    Met vriedelijke groet

    Mart

  • froukje

    Hallo Mart Daanen,

    Je mag me mailen.

    Groetjes,

    froukje

  • johan1

    Ik zal het navragen wat is de periode?

  • johan1

    Ik heb de chauffeur gesproken. Hij is heel vertrouwd want het is mijn buurman. Zijn engels is niet zo goed maar dit lukt wel. Hij moet van trivandrum naar Chenai komen dit is ruim zevenhonderd kiliometer en van goa terug naar trivandrum is ongeveer twaalf honderd kilometer hij heeft een een grote ruime wagen. Daar kunnen wel zeven mensen in met aircom. Hij vraagt 15 rupiah de kilometer start vanuit Trivandrum. En tien euro per dag voor zijn eten en zijn hotel. Tol en een permit voor karnataka en tamil nadu zijn ook jullie kosten maar dit gaat over een paar euro. Als je geintereseerd ben mail mij dan (prive reageren) dan breng ik jullie met elkaar in contact. De auto is ongeveer twee jaar oud. Ik hoor het wel

  • Sonja Janssen

    Wij willen van 20 dec.2014 tot 10 januari 2015 door zuid India reizen, we zoeken een auto met chauffeur.

    Graag betrouwbaar en Engels talig. Wie heeft hier ervaring mee??

  • froukje

    Hallo Sonja,

    Je mag mij wel mailen.

    groetjes,

    froukje

  • Dionnemol@telfort.nl

    Wij hebben een chauffeur gevonden voor onze reis door het zuiden van India in dec. Hij vraagt 4000 rupee (50 euro) per dag voor zijn diensten. We reizen van chennai naar mysore in 14 dagen. Is dat een redelijke prijs?