Kleding maken

  • Ingmar

    Is er iemand hier die ervaring heeft met kleding maken in India of samen heeft gewerkt met kleding fabrieken? Wij zijn op zoek naar een producent voor onze (nog op te zetten) kledinglijn. We willen in Q1 India bezoeken (voor de 3e keer) en de contacten concretiseren.

    We horen graag!

  • Rob

    Ingmar,

    Wat bedoel je met Q1?

    En welke contacten wil je concretiseren?

    Zelf heb ik geen ervaring met kleding maken in India.

    Wel met laten maken.

    Beroemd zijn de naaiers in Madurai, naast de Meenakshi tempel.

    Daar heb ik jaren geleden een broek laten maken, heb ik nog ergens in een kast liggen voor mijn herinnering.

    Afgelopen september heb ik een pantalon en twee overhemden in mijn eigen kledinglijn laten maken in Main Bazaar. Paharganj, Delhi.

    Tot mijn zeer grote tevredenheid, volgende keer weer.

    Rob

  • KeesS

    Rob, ik ga volgende week. Waar zit die zaak in Paharganj? Overhemden die ik eerder in India liet maken vielen hier in Nederland toch een beetje uit de toon. Dus een goed adres is nooit weg.

  • Rob

    Kees,

    Die zaak zit in Main Bazaar.

    Vanaf het station ietsje verder aan de rechterzijde na de markt met zij afslag.

    De naam ben ik vergeten.

    Is een klein, smal winkeltje Verderop is een bredere, die bedoel ik niet.

    Rob

  • KeesS

    Rob bedankt, ik ga kijken of ik het winkeltje kan vinden. gr. Kees

  • surya

    Hoi,

    Ik ken betrouwbare mensen die een kleding fabriek hebben (voor een aantal grote merken oa.). Daarnaast runnen zij bepaalde dingen op het gebied van kunst. Eventueel kan ik je hiermee in contact brengen.

    mvg,

  • Desirée Rasenberg

    Wil je contact met mij opnemen, wij hebben eigen naaiatelier in India en kunnen alle kleding van de beste kwaliteit, zonder kinderarbeid voor nieuwe kledingmerk maken

    Tot horens

  • Geeta

    Hoi Desiree Rasenberg,

    Zou je a.u.b contact met mij willen opnemen.

    Via mijn mail.

    Dank u

  • Geeta

    Hoi Surya,

    Zou je mij ook in contact willen brengen met deze mensen.

    Gr. Geeta

  • Nathalie

    Desirée Rasenberg,

    Mag ik vragen waar jullie atelier ligt in India? Ik ben op zoek naar betrouwbare ateliers.

    Bij voorkeur in de omgeving van Bangalore.

    Groet,

    Nathalie