reisagentschap ?

  • franklin

    We zijn van plan om met 3 volwassenen een rondreis te maken van een 3-tal weken doorheen Rajasthan.

    Het liefst zouden we over heel veel vrijheid beschikken maar zonder al te veel tijd te verliezen bij het zoek naar hotels, het reserveren van tickets…

    Een van a tot z georganiseerde reis met een reisagentschap uit nederland of belgië lijkt ons niet aangewezen.

    Kent er soms iemand een reisagentschap in Noord-India die ons daarbij aan een heel demokratische prijs kan helpen ?

  • beate

    Verleden jaar hebben we een rondreis gemaakt in Rajasthan met een reisagentschap uit Jaipur :

    Incredible Real India (http://www.incrediblerealindia.com)

    Alles was tot in de puntjes geregeld ! Een chauffeur, trein- en vliegtuigticket, hotels…

    Een aanrader

  • KeesS

    Tja Franklin, er zijn diverse agentschappen die wat voor je kunnen regelen van a tot z. Maar de de 1e vraag is heb je al een plan, wanneer, hoe etc.? Kijk bijvoorbeeld eens hier op indiapagina bij de hotels etc van Rob om een idee te krijgen. Ook het lezen van de reisverhalen kan je op een leuk idee brengen. Wat een demokratische prijs weet ik niet, zal veel afhangen van je wensen etc.

  • Rob

    Franklin,

    Deze vraag heb je vorig jaar ook al gesteld op dit prikbord.

    Wat is er tussentijds allemaal gebeurd dat je nog steeds geen stap verder gekomen bent?

    Rob

  • KeesS

    Oh.

  • Marlène

    Wij gaan ook met drie volwassenen naar Rajesthan voor 3 weken

    Ik heb via een kleine reisagentschap geboekt , ze hebbeb vlgs ons budget gewerkt

    Je kan hier voor informatie gewoon in Nederlands emailen, zij is een Nederlandse

    en hij een Indier, fijne mensen, vorig jaar ook zaken via hun gedaan.

    e-mail adres is dtt_india@yahoo.com in Delhi

    Succes,Marlène

  • Marlène

    Sorry,

    het e-mail adres welke ik gisteren heb opgegeven is fout, hier het juiste adres dtt_india@co.in

    Fijne dag

  • Marlène

    oeps! foutje. het juiste e-mail adres is: dtt_india@yahoo.co.in

  • Sundri

    Marlene, je kunt je berichten ook gewoon aanpassen i.p.v. steeds een nieuw bericht te plaatsen… Aanpassen lijkt me een stuk beter.

  • erik

    Reclame die je ergert onthou je beter……..