Beckingtours

  • Ellen

    Heeft er iemand ervaring met Beckingtours. Ik wil graag een reis door Rajastan boeken maar ze reageren nogal traag

  • Rob

    Ik heb geen ervaring met Beckingtours.

    Maar er zijn wel meerdere organisaties die reizen naar India aanbieden.

    Zelf heb ik redelijke ervaring met Djoser ook al is dat al weer geruime tijd geleden.

    Mijn dagboek, idee van Djoser, vind ik nog altijd leuk om weer eens na te lezen.

    http://www.xs4all.nl/~devarosa/reisverslagen/India1994.htm

    Rob

  • Nestor-F

    Ik heb nog nooit van deze organisatie gehoord. Zegt op zich natuurlijk niets! Maar, er zijn in Nederland vele organisaties actief op het organiseren van reizen naar Rajastan.

    Om een paar te noemen op E-mail adres:

    www.sawadee.nl

    www.shoestring.nl

    www.djoser.nl

    www. baobab.nl

    Via internet zijn er waarschijnlijk nog wel een tiental organisatie te vinden die reizen naar dit deel van India organiseren.

  • erik

    en als je niet met een groep wilt, kijk dan even rechts bovenaan op deze pagina. Zo zijn er ook veel organisaties, de je eigen reis voor je uitstippelen met chauffeur en hotels. Reist erg comfortabel.

  • Ellen

    bedankt voor jullie reacties

  • bert

    Ben op moment nog in india ook bij beckingtours geboekt

    heb ook een trip noord india Rajasthan achter de rug ben nu in bombay paar dagen dat ze traag reageren weet er alles van maar alles was perfect geregeld

    dit is nou de 3 keer dat ik hier ben en moet zeggen heb nog nooit zo'n mooie hotels met zwembad gehad dan nu en terwijl ik de vorige keren de chauffeur dat heb laten regelen en als ik het nu zo bekijk ben ik net zo veel kwijt als anders alleen wat luxer ik vond het een geslaagde reis

    bert

  • miekedekoning

    Wij zijn net terug uit maleisie met beckingtours op individuele basis.Fantastische reis gehad.Goede hotels en er was veel meer inclusief dan in de beschrijving stond.

    Volgens ons geeft hr becking het uit handen naar een locale reisagent.Contact met hr Becking is een lastige zaak maar hij heeft jhet prima geregeld.

  • Ester

    Hallo,

    Afgelopen zomer hebben wij ( familie van 5 personen) weer een reis bij Becking Tours geboekt ( en dit doen wij elk jaar bij deze reisorganisatie). Deze reis naar Sri Lanka & Malediven was weer volledige goed verzorgd door Becking Tours terwijl vele reisorganisaties geen individuele reizen kunnen aanbieden tijdens de dure zomer maanden voor zulke goede prijzen.

    Wij aanbevelen Becking Tours dan ook aan iedereen die van mooie reizen willen genieten.

    Met vriendelijke groet,