Iemand naar de Mysuru ,West Ghats en Bandipur geweest?

  • willem

    Hallo,

    Is iemand wel eens in Mysuru ,West Ghats en Bandipur geweest , zo ja graag hoor ik jullie ervaringen en eventuele tips .

    Thx WIllem

  • willem

    Dank voor de reactie , ja die safarie vallen vaak tegen , er schijnt ook een bepaald gebied daar te zijn waar de olifanten door de thee plantages trekken , weet je waar dat is ?

    Heb je ook de trein van/naar Ooty gedaan , zo ja hoe was dat ?

    Ja ik ben nog naar de Sunderbans geweest een 2 daagse tour vanuit Kolkata .Je wordt na een paar uur rijden en wat rivier oversteken naar een dorpje gebracht en daar had je een eigen hut zag er nog vrij nieuw uit ,was wel leuk om daar rond te lopen en foto's te maken .De tour over het waten viel tegen je zag veel van het zelfde en amper dieren gezien  . Misschien als je langer zou gaan en dus dieper de Sunderbans in dat het dan intresanter wordt …..

    Als je ook naar Kolkate gaat is een moto tour misschien nog leuk om te doe , ik heb dat toen gedaan en vondt dat erg leuk , je komt op plaatsen waar de gemiddelde tourist niet snel komt , je gaat dan achterop bij een biker die rijdt je dan rond .

  • willem

    Welke route hebben jullie gedaan en in welke maand ?

  • willem

    Ok bedankt , zal eens kijken naar die routes