wat vraagjes

  • Diaan

    Hallo

    ik ga september naar India voor het eerst en heb nog wat vraagjes

    Waar en wat is het beste voor een visum Kan ik al evisum aanvragen of moet het een visum zijn in Rotterdam.Hoe lang van te voren moet ik dit doen?

    Is het aan te raden hier rp te wisselen of is pinnen daar overal mogelijk

    Is het inwisselen met euro,s of dollars beter en goed mogelijk?

    Kent iemand een goed hotel in Delhi of is iemand bekend met citi star?

    gr Misty

  • willem

    Het aanvragen van een visum moet nog via een buro gebeuren , als je in de buurt van Rotterdam woont dan kan je inderdaad daar naar toe .Je kan een visum een maand voor je vertrek datum aanvragen .

    Hier Rp wisselen ,als het al kan ,niet doen ,Euro,s en pin pas meenemen , ook niet te veel op het vliegveld wisselen ivm de slechte koers .

    Er zijn zat goede aan te raden lgt aan je prijsklasse , citi star ken ik niet maar ze komen goed uit de div resentie,s dus prima om te starten .

  • KeesS

    De datum waarop je je visum moet aanvragen hangt ook van de tijd dat je in India verblijft. De geldigheid van het visum gaat in op het moment van afgifte. Hier kun je het visum aanvragen:http://www.blsindia-nl.com. Maar je moet er persoonlijk heen, dus inderdaad Rotterdam, Amsterdam of Den Haag. Regulier vraag ik het een dag of 7 van te voren aan. Ik heb zelf altijd wat roepies in de zak voor het geval dat en ik bij aankomst niet direct naar een ATM hoef. Voor de rest kun je daar prima pinnen. Zet wel je bankpas aan voor Azie. Tja wat is een goed hotel? Keuze is haast onbeperkt.

  • Diaan

    Geweldig dank je wel hier kan ik wat mee neem dus gewoon euro,s mee Visa een maand van te voren top dank jullie wel

  • willem

    Vergeet als je voor een visum naar 1 van de steden gaat om ook of je vliegticket of een bankafschrift mee te nemen , als je die niet bij je hebt kan je weer terug ….

    > Goed hotel in Delhi is Hari Piorko

    Heb er ook voor 3 dagen gezeten , vondt het niet meer dan redelijk (douche werkte niet echt , geen raam , verouderd interieur), , eten vond ik ook goed , boven op het terras leuk uitzicht .

     

  • Diaan

    ja ik vlieg naar varanssi voor 4 dagen ik zal mijn ticket en afschrift meenemen.

    Heb jij of ken jij citi star Ramrod

  • Diaan

    Oke ik ga eens kijken daar bedankt voor je tip

  • willem

    -ken jij citi star Ramrod

    Zoals in mn eerste reactie aangegeven , ken het niet maar komt prima uit de div recentie site's en inderdaad zoals eerder is gezegd het ligt wel aan een drukke straat maar als je niet een kamer aan de voorkant neemt moet het goed te doen zijn , het ligt ook niet te ver van het metro en trein station New Delhi treinstation .

    Ik zelf verblijf ook dit keer weer in Bloomrooms bij het station , geweldig goede bedden ,perfecte douche , zeer schoon ,goede WIFI , het oogt alleen wat steriel alles wit en geel ,geen typisch India,s sfeertje .

  • Diaan

    Ik ben echt dom geweest heb een aanvraag online gedaan maar het nummer niet opgeschreven van de aanvraag.Nu wil ik dus afspraak maken rotterdam heb ik dat formulier natuurlijk nodig en het aanvraagnummer pff

    Moet ik hem nu nog een keer aanvragen want je krijgt ook geen bevestigingsmail he

     

  • willem

    Volgens mij wel ja , je hebt zo ie zo een nummer nodig .