Ing atm

  • Henk

    per 1 juli a.s. Moet iedereen bij pinnen in het buitenland buiten Europa,  2,25 euro extra betalen. Dus ook als je een extra pakket zoals royaalpakket hebt

  • KeesS

    Toen ik in februari met mijn dochter in Zuid India was heeft zij ook achter elkaar gepind. De eerste keer 10.000 roepie; de 2e keer ook,(10000 r) maar kreeg toen de melding dat het saldo ontoereikend was(?) dus geen geld.. In de middag nog een keer 6500 roepie. De 2e keer pinnen bleek later wel volledig afgeschreven te zijn.

  • Henk

    Ben nu in India,wachten in de hitte op de regen die waarschijnlijk morgen of overmorgen komt

  • Henk

    johan1

    Keess, ik ken het probleem, dan pin je, je krijgt het bedrag niet, maar wordt wel afgeschreven van je rekening. Meestal een stroomstoring, maar het herstelt zich (bij mij althans) binnen 24 uur en dan verdwijnt de transactie van mijn internetrekening (ING) volgens mij kun je maar 10.000 rps per keer pinnen, ING vraagt nu  2,25 euro, ook Indiase banken vragen 200rps. Uitzondering is de statebank of India en statebank of Travancore , deze vragen voor alsnog geen comissie, ik denk dat je tot 500 euro per dag kunt pinnen, hoeveel hangt dus van de stand van de rupiah. Is nu erg laag 69 rps voor een euro

     

  • Henk

    ik heb het zojuist gecontroleerd 10.000 rps per keer pinnen Meer is niet mogelijk