Ticket weer gebooked

  • willem

    Ticket geboekt bij Lufthansa , vertrek van af Rotterdam …:D naar Munchen kleine 2 uur voor de overstap en dan door naar Delhi , ideaal voor mij wonende in Rotterdam , terugvlucht landen op ook weer Rotterdam

    Vertek 15 -8 voor 3 weken weer naar India eerst 2 dagen Delhi en dan rond de 14 dagen naar Leh en omgeving , de bedoeling is om ook een trekking daar te gaan doen .

    Als er nog mensen zijn die tips hebben voor die 14 dagen in Leh hoor ik het graag , ook heb ik terug in Delhi nog een dag of 3 a 4 over , heb in Delhi alles wel gezien denk ik maar als jullie hier ook nog tips voor hebben .

    Willem

  • willem

    Bedankt voor de tip , die had ik inderdaad nog niet gezien ,zet ik op mn lijstje .

    De 3 a 4 dagen die ik in Delhi over heb mogen natuurlijk ook buiten Delhi besteed worden , een treinreis (uurtje of 4 ) of vlucht van een uur is geen probleem . Agra , Hardidwar, De Gouden Drie Hoek  ben ik al geweest .

  • willem

    Dank voor de tip maar het toilet museum is niet iets waar ik nou naar toe zou hoeven als ik in Delhi ben ….

    Misschien toch maar iets verder dan in eerste instantie de bedoeling was en dan voor een dag of 3 naar Udaipur , allen besef ik me nu pas dat het eind augustus begin september nog monsoon tijd is , kan natuurlijk een hoop plannen in het water laten vallen ….

  • Erik de Ruijter

    Tja, als je niet vertelt wat dat ‘alles’ dat je al gezien hebt nu inhoudt is het moeilijk prijsschieten ;-) Zelf bewaar ik beste herinneringen aan het Gandhi museum (Gandhi Smirti), in een buitenwijk; niet alleen voor de persoon maar ook voor een aanzienlijk stuk geschiedenis van het land die hij mede vormgegeven heeft.

    Sukses,

    -Erik>

  • willem

    Hi,

    Ik wil ook de Sham trek gaan doen , bedankt voor je andere tips.

    Kan van het Glacier view guest house geen mail adres vinden , heb jij die misschien ?

    Hoe lang is het ongeveer rijden van Leh naar de nonnetjes ?

    Post is bewerkt op apr 6, 2015, 9:02 a.m. door ramrod

  • willem

    Dank je wel , klinkt erg goed dat GH

    Weet je misschien nog wat je voor de Sham trek hebt betaald en voor hoeveel dagen was dat dan ?

    Heb 2 buro's aangeschreven , prijzen voor 3 dagen lopen liggen tussen de €175 en €225 , lijkt me erg prijzig .